"Jag drivs av förändring, utveckling och långsiktiga relationer"

Vivianne Eriksson -
customer success manager

Brinner för att ni kunder ska lyckas

När nu Svensk e-identitet snabbt går från liten till större kan vi fokusera ännu mer på att även få våra kunder att växa och lyckas. Vivianne är ny customer success manager på bolaget och kommer fokusera på att ni, våra kunder, ska få ut maximalt av de tjänster ni anlitar oss för.

Du som kund kommer att möta Vivianne i olika forum framöver då hon är nyfiken på att lära känna er. Kanske har du redan “träffat” henne då hon redan är i full gång med en mängd olika projekt.

Vivianne bor utanför Uppsala med sin man, två barn och en hund. Arbetsmässigt kommer Vivianne från fastighetsbranschen där hon har arbetat med att få ihop digitalisering och kundresan på bästa sätt. Hemmavid har hon ständigt nya projekt på gång och umgås gärna med familj och vänner.

Som customer success manager, vad är dina primära arbetsuppgifter?

Att ta hand om våra kunder genom att utveckla, förbättra och förstärka relationen. Jag kommer att följa kundens resa, arbeta nära sälj- och marknadsteamet och vara länken mellan oss och kund, både externt som internt. Som CSM behöver jag kunna hålla i många saker samtidigt, vara innovativ och att se lösningar istället för problem.

Vad ser du fram emot att utveckla och förändra?

Min förhoppning är att lära känna våra kunder, se deras behov och utmaningar samt skapa mervärde i den digitala resa de står inför. Att få kunden att känna sig trygg, inkluderande och få tillgång till aktuell information och tydliga processer, allt för att underlätta och förenkla användningen av våra tjänster.

Efter din första tid hos oss, vad är ditt intryck av Svensk e-identitet?

Nu har jag varit här i lite drygt en månad och det känns fantastiskt roligt och inspirerande! Att få vara en del av ett bolag som ligger helt rätt i tiden och medverka till ett hållbart och tryggt samhälle ska bli spännande. Vi är ett stort och härligt team med många kompetenser och stor bredd på erfarenhet, vilket jag ser som en stor fördel då du som kund ofta möter flera av oss i olika lägen.

Vivianne finns här för er skull, så tveka inte att kontakta henne med frågor och funderingar. Då når du henne på vivianne.eriksson@e-identitet.se

Fler nyheter

Nu är vi större än någonsin

  • Nyhet

Vi söker en erfaren säljare

  • Nyhet