Nyckeln! Logga in mobilt och säkert med 2FA-paketlösning för delade devicer

Nyckeln! När fler behöver dela tjänstetelefoner

Hur kan exempelvis hemtjänst, skolor och handel logga in säkert, mobilt och kostnadseffektivt utan att skaffa tjänstemobiler till alla? Vi har nyckeln!

Vårt smarta 2FA-paket med säkerhetsnyckel och enkla appar. Anmäl dig till våra webbinarier, eller kontakta oss, så får du veta allt du behöver.

Kommande tillfällen: 15 april kl 10.30. Save the date, anmälningslänk kommer snart.

Allt det här kommer med vårt mobila 2FA-paket

  • Hög säkerhet för inloggning till de flesta system, ex inom vården, trots delade enheter.
  • Full kontroll på utgivningsprocessen av behörigheter utan lösenordshantering.
  • Enkelt för administratörer att hantera användare och nycklar/dosor.
  • Lätt för användarna med smidiga mobilappar utan krav på privat BankID.
  • Minskar arbetet för IT-avdelning och -konsulter.
  • Liten, tålig och återanvändningsbar nyckel utan behov av batteriladdning.
  • Kostnadseffektivt att införskaffa nycklar istället för telefoner.
  • Befintliga tjänster kan återanvändas.

Sex smarta delar för mobil och säker inloggning

Vårt 2FA-paket innehåller sex av våra tjänster där ibland alla behövs, men där det i andra fall kan det räcka att använda endast några av dem. Ett exempel kan vara om man som befintlig kund redan har en motsvarande del på plats som kan användas även till detta. Hursomhelst skräddarsyr vi paketet utifrån era behov.

Appar, AD-integration, nycklar och dosor

Alla svar i våra webbinarium

I våra webbinarier berättar vi mer om vilka delar som ingår i paketet, demonstrerar hur lätt det är att knyta samman system, nycklar, AD och användare. Kostnaden för paketet varierar beroende på behov och typ av verksamhet vilket också redovisas.

Kommande tillfällen: 15 april kl 10.30. Save the date, anmälningslänk kommer snart.

Webbinarier i mars och april

Agenda

  • Vilka problem paketet löser
  • Användningsområden
  • Demonstration
  • Implementation av lösningen
  • Utgivningsprocessen
  • Frågestund

Dagar och tider

Välj mellan följande dagar och tider:

  • Torsdag 26 mars, 10.30-12.00
  • Fredag 3 april, 10.30-12.00
  • Onsdag 15 april, 10.30-12.00

Kontakt direkt

Det går också bra att ta direktkontakt med oss om ni inte kan eller vill delta i webbinarium – eller om ni vill ställa frågor inför webbinariet.

Kontaktperson: William Blomquist, 018-481 19 19, william.blomquist@e-identitet.se.

Behöver du en sammanfattning? Kolla vår korta film!

Nyckeln!

 

När fler behöver dela tjänstetelefoner

 

kristianstad
Den här 2FA-lösningen är enkel och kräver lite administration. Svensk e-identitet har skött hela processen mycket bra när det gäller leverans av både tjänst och säkerhetsnycklar. Återkopplingen är alltid trevlig och snabb.
Carina Nilsson
Systemförvaltare, Kristianstad kommun