e-Avtal Egreement & API
Få kontroll över alla dina elektroniska dokument och e-Avtal genom vår smidiga portal. Kom igång redan idag och följ dina affärsdokument från start till e-signering. Med vår webbtjänst för e-signering tar du kontroll över dina affärsdokument på ett säkert, juridiskt bindande och hållbart sätt.
Vårt API är ett kraftfullt verktyg för organisationer som behöver effektivisera genom att digitalisera avtalsprocesser. Det ger stora möjlighet att förenkla för kunderna, effektivisera arbetet för anställda och inte minst förbättra datakvaliteten.
Sömlös upplevelse för dig och dina kunder
Vårt fokus ligger alltid på att du ska kunna leverera bästa möjliga upplevelse till dina kunder. I vår signeringsportal kan du även enkelt anpassa dina e-avtal och dokument utifrån din varumärkesplattform. Det är lätt att lägga till logotyp, typsnitt och färg – allt för att skapa en sömlös upplevelse för dina kunder.
Innovativ e-signering
för den bästa kundupplevelsen
Juridik och säkert
Avtalsparter identifieras tryggt med sitt eget BankID. Dokumenten lagras på dina villkor i ditt arkiv hos oss. Det säkerställer regelefterlevnad såväl som högsta säkerhet.
Automatiserade processer
Det är säkert, spårbart och ger möjlighet till uppföljning. Genom e-signering kortar du ner avtalsprocessen från flera dagar eller veckor till bara några minuter.
Anpassad portal
Gruppera och hantera behörigheter, sätt regler för ditt eget arkiv, följ dokumenten smidigt och ha en tydlig överblick över alla dina dokument. Allt på ett och samma ställe.
Spårbart
Följ specifika aktiviteter och få notiser. Välj hur länge du vill lagra dokumenten. Tjänsten är helt sökdriven vilket gör det lätt att hitta det du letar efter.
Start
299 kr/mån
För dig som vill komma igång på egen hand
Team
599 kr/mån
För grupper som vill samarbeta digitalt och komma igång snabbt
Enterprise
Offert
För er med mer avancerade behov, många användare eller stora volymer
Utmaningar som kan lösas med digital avtalshantering
✓ Stänga fler affärer snabbare.
✓ Jobba när och var du vill med din avtalshantering.
✓ Avtalsparterna behöver inte befinna sig på samma plats.
✓ Skapa en mer digital helhetsupplevelse för din slutkund.
✓ Öka säkerheten vid signering på distans.
✓ Integrera dina dokument och avtal till kritiska affärssystem.
✓ Håll koll på viktiga dokument utan föråldrade pappersarkiv.
✓ Minska manuella steg och automatisera din avtalsprocess.
Kom igång med e-signering idag!
Vi tror på att förenkla och digitalisera. Det gör att du får 100% kontroll över viktiga dokument i din verksamhet. Kostnaden för att hantera ett pappersavtal ligger på runt 400 kronor. Varje år hanterar företag och privatpersoner miljontals avtal, det tar lång tid, det är dyrt, och dessutom onödigt.