Skip to main content

e-Avtal Egreement & API

Få kontroll över alla dina elektroniska dokument och e-Avtal genom vår smidiga portal. Kom igång redan idag och följ dina affärsdokument från start till e-signering. Med vår webbtjänst för e-signering tar du kontroll över dina affärsdokument på ett säkert, juridiskt bindande och hållbart sätt.

Vårt API är ett kraftfullt verktyg för organisationer som behöver effektivisera genom att digitalisera avtalsprocesser. Det ger stora möjlighet att förenkla för kunderna, effektivisera arbetet för anställda och inte minst förbättra datakvaliteten.

Läs även om e-Blanketter

 

Sömlös upplevelse för dig och dina kunder

Vårt fokus ligger alltid på att du ska kunna leverera bästa möjliga upplevelse till dina kunder. I vår signeringsportal kan du även enkelt anpassa dina e-avtal och dokument utifrån din varumärkesplattform. Det är lätt att lägga till logotyp, typsnitt och färg – allt för att skapa en sömlös upplevelse för dina kunder.

 

Start
299 kr/mån

För dig som vill komma igång på egen hand

  •  
    1 användare
  •  
    Valfri signeringsmetod BankID, SMS, Klick eller Ritsignatur
  •  
    Inloggning med BankID för högsta säkerhet
  •  
    Arkiv
  •  
    Påminnelser
  •  
    Signeringsordning
  •  
    Användarsupport
  •  
    Grupper
  •  
    Branding
  •  
    Upp till 100 avtal/år

Team
599 kr/mån

För grupper som vill samarbeta digitalt och komma igång snabbt

  •  
    Alla funktioner i Start
  •  
    3 användare
  •  
    Behörighetsstyrning
  •  
    Upp till 300 avtal/år

Enterprise
Offert

För er med mer avancerade behov, många användare eller stora volymer

  •  
    Kundanpassad lösning
  •  
    Flera konton
  •  
    Enkel kontohantering med 1 inloggning
  •  
    Utökad processkontroll
  •  
    Möjlighet till eget BankID-certifikat

Vårt API - byggt för alla behov

  • Enkel och smidig implementation
  • Stöd för komplexa flöden
  • Funktioner som verkligen gör nytta
  • Vårt API är dynamiskt och förändras ständigt över tid

Utmaningar som kan lösas med digital avtalshantering

✓ Stänga fler affärer snabbare.

✓ Jobba när och var du vill med din avtalshantering.

✓ Avtalsparterna behöver inte befinna sig på samma plats.

✓ Skapa en mer digital helhetsupplevelse för din slutkund.

✓ Öka säkerheten vid signering på distans.

✓ Integrera dina dokument och avtal till kritiska affärssystem.

✓ Håll koll på viktiga dokument utan föråldrade pappersarkiv.

✓ Minska manuella steg och automatisera din avtalsprocess.

Kom igång med e-signering idag!

Vi tror på att förenkla och digitalisera. Det gör att du får 100% kontroll över viktiga dokument i din verksamhet. Kostnaden för att hantera ett pappersavtal ligger på runt 400 kronor. Varje år hanterar företag och privatpersoner miljontals avtal, det tar lång tid, det är dyrt, och dessutom onödigt.

”Vi började bygga upp kunskap om detta verktyg ett halvår innan pandemin, berättar Allan. Men det var svårt att få avdelningarna att prioritera ett införande då de såg annat som var mer prioriterat. Sedan när pandemin slog till med full kraft ändrades behovet snabbt då alla medarbetare helt plötsligt skulle jobba hemifrån. Det blev tydligt att hemarbetande kollegor inte kunde skriva ut avtal, skriva under och skicka kors och tvärs som de gjort tidigare.”

Allan Hansson
IT-chef på Stockholmshem