E-avtal Egreement & API
Få kontroll över alla dina elektroniska dokument och e-avtal genom vår smidiga portal. Kom igång redan idag och följ dina affärsdokument från start till e-signering. Med vår webbtjänst för e-signering tar du kontroll över dina affärsdokument på ett säkert, juridiskt bindande och hållbart sätt.
Vårt API är ett kraftfullt verktyg för organisationer som behöver effektivisera genom att digitalisera avtalsprocesser. Det ger stora möjlighet att förenkla för kunderna, effektivisera arbetet för anställda och inte minst förbättra datakvaliteten.
Sömlös upplevelse för dig och dina kunder
Vårt fokus ligger alltid på att du ska kunna leverera bästa möjliga upplevelse till dina kunder. I vår signeringsportal kan du även enkelt anpassa dina e-avtal och dokument utifrån din varumärkesplattform. Det är lätt att lägga till logotyp, typsnitt och färg – allt för att skapa en sömlös upplevelse för dina kunder.
Innovativ e-signering
för den bästa kundupplevelsen
Juridik och säkert
Avtalsparter identifieras tryggt med sitt eget BankID. Dokumenten lagras på dina villkor i ditt arkiv hos oss. Det säkerställer regelefterlevnad såväl som högsta säkerhet.
Automatiserade processer
Det är säkert, spårbart och ger möjlighet till uppföljning. Genom e-signering kortar du ner avtalsprocessen från flera dagar eller veckor till bara några minuter.
Anpassad portal
Gruppera och hantera behörigheter enkelt, sätt regler för ditt eget arkiv, hantera och följ dokumenten smidigt och ha en tydlig överblick över alla dina dokument på ett och samma ställe. Tjänsten är helt sökdriven vilket gör det lätt för dig att hitta det du letar efter genom en enkel sökning.
Spårbart
Du kan alltid följa specifika aktiviteter från att du skickat ett dokument, tills dess att kunden öppnat, signerat eller nekat avtalet. För att ha full kontroll över processen gällande dina affärsdokument får du notiser vid olika aktiviteter. Du kan dessutom välja hur länge du vill lagra dokumenten tryggt och säkert i din webbportal hos oss.
Start
299 kr/mån
För dig som vill komma igång på egen hand
Team
599 kr/mån
För grupper som vill samarbeta digitalt och komma igång snabbt
Enterprise
Offert
För er med mer avancerade behov, många användare eller stora volymer
Kom igång med e-signering idag!
Vi tror på att förenkla och digitalisera. Det gör att du får 100% kontroll över viktiga dokument i din verksamhet. Kostnaden för att hantera ett pappersavtal ligger på runt 400 kronor per avtal. Varje år hanterar företag och privatpersoner i Sverige miljontals avtal, det tar lång tid, det är dyrt, och dessutom väldigt onödigt.